Урок образотворчого мистецтва

 Тема. Богатирі в мультиплікації. Створення портрета Котигорошка

Мета. Сформувати уявлення про мультиплікацію як вид кіномистецтва; ознайомити богатирем української казки Котигорошком, навчити створювати портрет казкового героя; розвивати уяву, абстрактне мислення; виховувати любов до народної творчості.

Обладнання: альбоми, олівці, краски, відоматеріали, наочний матеріал, ноутбук.

Тип уроку. Урок ознайомлення з мистецькими творами

 

Хід уроку

І. Організаційна частина

Дзвоник всім нам дав наказ:

До роботи швидше в клас!

Біля партами сядем чемно —

Плине час хай недаремно.

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Добру казку я пам’ятаю з дитинства,

Хочу, щоб казку послухали і ви,

Нехай підкрадеться до самого серця

І зародиться в ньому зерно доброти.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

1.    Організація уваги учнів

Ви дивитися мультфільми?  А чи задумувалися ви як вони створюються?

Діти, сьогодні на уроці ми познайомимося із таки видом мистецтва як мультиплікація і дізнаємося як же мультфільми створюють.

  ІV Ознайомлення з матеріалом

1.    Розповідь  вчителя

          Мультипліка́ція (з лат. multiplicatio — розмноження, збільшення, зростання)[1] — вид кіномистецтва, твори якого створюються шляхом знімання послідовних фаз руху намальованих (графічна анімація) або об'ємних (об'ємна анімація) об'єктів. Ці твори називають анімаційними або мультиплікаційними фільмами (мультфільмами).

     Мультфільми створюють художники-мультиплікатори. Їх ще називають аніматорами, тому що вони оживляють малюнки або ляльки. Назва анімаційне кіно походить від слова «аніма», що означає «душа». А слово «мульти» в перекладі означає «багато»! 

        Більшість мультфільмів створються за допомогою малюнків. Те, що здається нам безперервною картинкою, насправді є сотнею малюнків, які з'єднуються в кадри. Раніш, коли ще не було комп'ютерів та інших технологій, здатних все спрощувати, це був складний і важкий процес.

   Аніматори малювали по 24 малюнка для 1 секунди мультика. Тільки уявіть, скільки малюнків потрібно було намалювати вручну, щоб створити 10-хвилинний мультфільм. Звичайно, зараз є спеціальні програми, які використовують опорний малюнок, а інше створюють самостійно. Але покадрова анімація досі залишається непростою кропіткою роботою.

     Засновником мультфільмів є американський художник-мультиплікатор Уолт Дісней. До сьогоднішнього дня мультфільми від Disney є одними з найбільш якісних. Саме Дісней придумав, як поєднувати різні плани, щоб малюнки не потрібно було кожен раз малювати з нуля. Крім цього, Дісней створив перший кольоровий мультик і перший мультфільм зі звуком («Пароходик Віллі»).

      З приходом 3D-анімації в світ мультфільмів багато що змінилося. Більш того, мультфільми стали сміливо поєднувати з ігровими фільмами. Сьогодні вже нікого не здивуєш мультяшним героєм поряд з реальною людиною. Колись же це все було в новинку.

      На кіностудії працюють люди багатьох професій. Наприклад, мультфільм не можна створити без режисера, який придумує фільм і добирає акторів на різні ролі. Потрібні також сценаристи, які вигадують історію, бутафори, які виготовляють предмети та декорації, звукорежисери, що записують фонограму. 

 Сьогодні на уроці ми будемо у художниками – мультиплікаторами. І створимо кадр для свого мультфільму « Котигорошко»

2.    Демонстрація творів образотворчого мистецтва

Зараз ми подивимося уривок з мультфільму « Котигорошко»

1.    Бесіда за ілюстраціями.

 

3.    Практичний показ прийомів роботи;

Зверніть увагу на послідовність виконання малюнка.

-        Простим олівцем потрібно намітити висоту нашого героя та тулуб Змія.

-        Тепер малюємо частини тіла хлопчика і Змія.

-        Промальовуємо дрібні деталі.

-        Розфарбовуємо малюнок ( сорочку залишаємо білу, оскільки одінемо Котигорошка у вишиванку).

4.    Основна навчальна робота (виконання практичного завдання)

 

5.    Аналіз робіт

 

VІ. Підсумок уроку

1.    Рефлексія

2.    Прибирання робочих місць

 

 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу