Тема: Інструктаж з Т.Б. Іграшка –годівничка. «Годівничка для синички»
Мета: Вчити учнів робити саморобки, залучати до активної екологічної
діяльності, познайомити із проблемами
зимуючих птахів; розвивати нестандартне мислення, уяву; виховувати любов до
природи, бажання охороняти природу.
Обладнання: Альбом, клей, ножиці, нитки, вата.
План уроку
1.
Підготовка робочих місць.
2.
Інструктаж з техніки безпеки з користування ножицями.
3.
Підготовча частина
4.
Основна ( практична) частина
5.
Підсумок роботи
6.
Прибирання робочих місць.
Хід уроку
І. Організаційна частина
1.
Підготовка робочих місць.
2.
Інструктаж з техніки безпеки з користування ножицями.
Вчитель. Діти
давайте повторимо звами правила користування ножицями.
(Відповіді учнів)
-
Ножиці не можна брати без дозволу.
-
Ножиці не можна класти на край столу, вони можуть
впасти на ногу і поранити.
-
Ножиці не можна залишати у відкритому вигляді.
-
Не можна проводити руками по відкритим лезам ножиць,
вони гострі і можна порізати палець або руку.
-
Ножиці не можна передавати лезами вперед.
-
Ножиці потрібно зберігати в підставці ручками вгору.
-
Ножиці не можна тримати лезами вгору або у напрямку до
себе, можна наткнуться і поранитися.
-
Ножицями не можна вирізати на ходу.
Вчитель. Молодці ви
всі гарно засвоїли правила поведінки з ножицями на уроці. Ви знаєте, що
дотримання техніки безпеки це запорука не тільки вашого здоров’я, а і здоров’я
ваших товаришів.
Правил техніки безпеки
дотримуються люди на всіх підприємствах.
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку
Бесіда.
-
Сьогодні ми з вами будемо працювати на такому
підприємстві, у столярному цеху.
-
І будемо ми сьогодні робити годівничку.
-
Але для того, щоб зробити будь-який виріб, потрібна праця багатьох
людей.
-
Це: конструктори, дизайнери, художники, працівники
майстри.
-
І ось сьогодні ми будемо з вами такими майстрами. Але
для того, щоб виріб вийшов досконалим потрібно знати його роль та значення.
-
Як ви думаєте : « Для чого потрібні годівнички?»
-
А яких зимуючих птахів ви знаєте?
ІІ Актуалізація опорних знань.
1.
Робота над загадками.
-
Молодці ви багато знаєте.
-
А зараз я пропоную вам відгадати загадки.
Чорний жилет,
червоний берет,
ніс – як сокира.
Що це за сила? (Дятел)
Як зима – вона
на гілці,
І співа, мов на
сопілці…
Жовті груди,
чорні крила,
Кусень сала
сама з’їла. (Синиця)
Взимку в гості прилітають –
І на вітті спочивають.
Їхні груди червоніють –
Дітки з красоти радіють.
На мерзлій сніговій корі
Збирають крихти …
( Снігур)
Довгохвоста
вона,
Зі спини
чорним-чорна,
Черево біле та
плечі.
Тарахтенье замість
промови,
Хоч кого
побачить - вмить
Піднімає
скрекіт-крик. ( Сорока)
Нахвалялась
птиця чорна:
«Я весела, я
моторна,
Довгий дзьоб та
довгий хвіст,
Я й співати маю
хист.
Я прекрасна, я
вродлива,
Приязна,
розумна, мила.
От якби ж то ще
корона…»
Нахвалялася…
(Ворона)
За вікном
летить сніжок,
Піднялася
віхола.
Але бачу я
пташок,
Що сидять під
стріхою.
Чив-чив-чив!
Чив-чив-чив!
Хто співати їх
навчив?
Сірі пташенята
ці
Звуться,
діти,... (Горобець)
З рук зерно та
крихти їсть.
Сизокрилий в
мене гість.
Сідає додолу
Птиця миру … (
Голуб)
Уночі гуляє,
А вдень
спочиває,
Має круглі очі,
Бачить серед
ночі. (Сова)
Вночі в гаях і
лісах
Ухання наводить
страх,
Страшний дикий
крик і сильний,
Так кричить
величезний ... (Пугач)
Влітку тут він
не буває,
Лиш на зиму
прилітає.
Скаче він по
горобині
В
червонесенькій хустині,
Не лінивець, і
не сплюх
Гість північний
– ... (Омелюх)
Синіх крил красу
Розгледіти не
можна в лісі,
За сучків
пурхає бойко
З різким
хрипким криком ... Сойка)
Ось пташка так
пташка,
Не дрозд, не
синичка,
Не лебідь, не
качка
І не дрімлюга.
Але ось ця
пташка,
Хоч і
невеличка,
Виводить
пташенят
Тільки лютої
зими. ( Шишкар)
- Бачите як
багато різноманітних зимуючих птахів живе у нашому краї.
2. Робота в
групах.
Впізнай і
розмалюй птаха.
3. Проблемне
запитання.
- Діти, як ви
думаєте , які небезпеки очікують цих птахів?
_ А як ми
можемо їм зарадити?
ІІІ. Опрацювання матеріалу
1.
Робота в групах.
Ділимося на бригади. Кожна бригада має бригадира.
Сьогодні бригадирами будуть….. . Бригадири комплектують свої бригади.
2.
Розгляд зразка виробу.
3.
Ознайомлення з етапами виготовлення.
4.
Аналіз виробу
5.
Практична робота
6.
Виробнича гімнастика
(Фізкультхвилинка)
7.
Продовження практичної роботи.
ІV. Підсумок
уроку
1.
Виставка робіт учнів
Коментарі
Дописати коментар